Jak vyhrát volby aneb síla politického marketingu

Knihovna Václava Havla již podruhé poskytla své prostory na přednášku iniciativy Mladá Politika. Tentokrát na téma Jak vyhrát volby aneb síla politického marketingu. Přednáška se konala 23. září a pozvání přijali Štěpán Štrébl, manažer kampaně Pirátské strany, Anna Shavit, stratég prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga, a Martin Buchtík, sociolog a ředitel ústavu empirických výzkumů.

 

 

Iniciativa Mladá Politika vznikla v roce 2018 za účelem seznámení mladých lidí s politickými otázkami současnosti. Velká část z nich totiž není politicky vyhraněná a pokud už ano, nejsou schopni svoje názory často obhájit. Cílem iniciativy je nabídnout možnost se angažovat a pomocí debat dovzdělat. První debata se uskutečnila v červnu na téma Jak zpovídat politiky. Tehdy se účastnily takové známé tváře jako například Emma Smetana a Jindřich Šídlo.

Jak vyhrát volby aneb síla politického marketingu byla nesmírně zajímavou debatou. Byla provedena i interaktivně přes sli.do, kde byly uvedené v průběhu akce dvě otázky, na které účastnící měli odpovědět. Také bylo možné pokládat svoje vlastní otázky. Hosté probírali správný průběh a formu kampaně, chyby jejich vlastních nápadů nebo například jak silně ovlivní reklama voliče. Byly ukázány i netypické reklamní spoty a ty následně zhodnoceny.

Knihovna Václava Havla hostuje často různé debaty či přednášky, na témata současné situace nebo událostí spojených právě s bývalým prezidentem Václavem Havlem. Výběr akcí je však rozmanitý a je možné si najít i nějakou pro sebe.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *